Вчера като сменях свещите и установих, че някъде около компресора на климатика (дори ми се стори, че от самия компресор) се превключва доста често някакво реле (поне така звучи). Това според мен не е нормално, защото преди не съм го чувал. Звука е силен и отчетлив. Някакви предположения какво може да е това (реле) и какво би могло да го накара да превключва толкова често?!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Постоянно превключване на реле
Collapse
X
-
Re: Постоянно превключване на реле
Първоначално публикувано от SISВчера като сменях свещите и установих, че някъде около компресора на климатика (дори ми се стори, че от самия компресор) се превключва доста често някакво реле (поне така звучи). Това според мен не е нормално, защото преди не съм го чувал. Звука е силен и отчетлив. Някакви предположения какво може да е това (реле) и какво би могло да го накара да превключва толкова често?!Да не си го включил на АУТО и затова да включва и изключва периодично
sigpic
-
Може би трябваше да поясня, че става въпрос за 145-а. Тя доколкото знам няма автоматичен режим. Аз също предположих, че това е включване и изключване на климатика, но до сега не го бях чувал. Тази сутрин специлано се ослушвах, докато карах и мога да кажа, че звука си се чува ясно дори в купето. Не изключвам възможността и до сега просто да не съм го чувал (все пак музика и др.), но е малко вероятно. Та ако наистина климатика е пощурял и се пуска и спира както си иска, каква може да е причината. Дали е вероятно при смяната на свещите ( всички знаем къде са набутани на боксера), да са се извадили куплунзи, или нещо подобно - просто друго не ми идва на ум. А някой знае ли как мога да изключа климатика от веригата (бушон или реле - къде се намират и как е най-лесно и безопасно), за да установя дали наистина компресора "щрака", или просто се създава илюзия, че е той?Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
Lancia Kappa 2.4 5.20
Comment
-
Ако ти е включен климатика компресора сам се включва и изключва !
Ако обаче не е включен климатика няма логика да се включва - най-лесно можеш да го установиш като изключиш кабела който влиза в компресора тои е само един и го управлява без него компресора стои изключен винаги0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Току що се върнах от майстор - размърда копчето за вкл./изкл. и куплунга и щракането се оправи. Мери му налягане на студен и загрял двигател, форсира (15 мин. ръчка и нищо не откри) - всичко си е супер. Сега няколко дни ще следя дали пак ще започне да го прави. Ако се окаже, че не го прави този проблем, най-вероятно е от бутона. Странното е, че бутона не светеше! Дали бутона не затваря две вериги - една за индикацията и една за включването?!Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
Lancia Kappa 2.4 5.20
Comment
-
Определено не е изгоряла индикацията, защото сега като се включи, бутона си свети, като се изключи - спира да свети. Интересното е, че най-вероятно съм си го карал така доста време, защото сега вече няма и странното придърпване, което се получаваше при определени условия. Все пак ще следя и ако не се появи пак придърпване, ще открия още една причина за появата на такова (освен свещите, кабелите, темп. сензор).
П.П. Все още не мога да си обясня как бутона е застанал в такова положение, че хем да индицира изключено състояние, хем да е включен климатика. По-вероятно ми се струва да има някъде оголени кабели и от там да прескача импулс.Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
Lancia Kappa 2.4 5.20
Comment
-
СВтранно защото на мойта пък и да е вклю4ен и да е изключен климатика се си светиFiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
Comment